maxim soolakapslid

Soolakapslite tarbimine pikal võistlusel

Mitte ilmaasjata ei pakuta juba ammusest ajast pikematel spordivõistlustel teeninduspunktides lisaks veele, spordijoogile ja söögile ka soola ning soolast kurki. Higistades kaotab inimene mineraalaineid, millede taseme langus organismis viib töövõime languseni ja lihaskrampideni.Maxim soolakapslite näol on kodumaisele toidulisandite turule lisandunud uus, triatleetidele, jalgratturitele ja maratonijooksjatele sobilik toode, mis aitab ennetada lihaskrampe.

Maxim soolakapslites on kooslus magneesiumist, naatriumist ja kloriidist – mineraalainetest, mida inimene füüsilise pingutuse ajal kaotab. Kapslid lahustuvad suus hästi lonksu vee või spordijoogiga ja nende imendumine on kiire ning tõhus. Kes soovib, võib ka kapsli sisu eelnevalt spordijoogis ära lahustada – seda saab teha näiteks triatloni rattaetapil või siis rattavõistlustel.

Rain Seepõld, maratoonar ja ultrajooksja:”Olen soolakapsleid tarvitanud juba kaks aastat kõikidel olulisematel ultrajooksudel ja ka maratonidel. Eriti olulised on soolakapsid just suurtele higistajatele, sest nemad kaotavad jooksu vältel rohkem soola. Hea jooksu alus on mitte juua liialt palju ega vähe vaid hoida mineraalide tase kehas tasakaalus.”

Soovitusi kapslite tarbimisel:

1. Võta 1-2 kapslit enne starti

2. Edaspidi võib tarbida vastavalt ilmaoludele, personaalsetele eripäradele ja enesetundest lähtuvalt 1-2 kapslit tunnis. Kuumema ilma korral võivad inimesed, kes higistavad rohkem võtta 2 kapslit tunnis, jahedama ilma puhul 1 kapsel tunnis.

3. Nagu iga uue asjaga – ära alusta kapslite tarvitamist võistlusel, vaid proovi enne trennis järgi.

Tekst: Triatloniportaal
Foto: Maxim